Asociaţia pentru Promovarea Alimentului Românesc (APAR) a demarat o serie de workshop-uri dedicate în special membrilor asociaţiei pentru a li se prezenta cele mai eficiente instrumente de promovare a produselor la export, relatează site-ul agrofood.ro.
Prin intrarea în Uniunea Europeană şi prin programul de internaţionalizare, trebuie să înţelegem să fim prezenţi la cât mai multe evenimente organizate în afara ţării, trebuie să profităm de acest val. Dacă în urma aderării la Uniunea Europeană jucătorii de pe piaţa din vest au intrat pe piaţa noastră şi noi trebuia să facem exact acelaşi lucru. Din păcate, noi ne-am oprit aici şi am început o luptă acerbă cu concurenţa.
Ştefan Padure, preşedintele APAR, în cadrul workshop-ului de la Predeal, citat de site-ul agrofood.ro
Printre participanţii la acest grup de lucru s-au numărat reprezentanţi ai companiilor Agricola Bacău, Răureni, Cris-Tim şi Caroli.
Următorul workshop organizat de APAR va avea loc la Constanţa, potrivit site-ului agrofood.ro.
Foto: facebook.com/APARomania